top of page
MüÅŸteri Ä°ÅŸlevlerini / Departmanlarını Kurma / GeliÅŸtirme Danışmanlığı
MüÅŸteriler Organizasyonu Ä°çindeki,
​
-
SözleÅŸme Yönetimi,
-
Risk ve sigorta yönetimi,
-
Ä°hale yönetimi
-
Proje Yönetimi,
-
Satın Alma, Ä°kmal, tedarikçi kalite yönetimi, tedarikçi geliÅŸtirilmesi,
Fonksiyonlarının / departmanların kurulması ve / veya geliÅŸtirilmesi için
aşağıdaki ve benzeri danışmanlık hizmetlerini veriyoruz:
​
-
Görevlerin, hedeflerin ve performans kriterlerinin tanımlanması,
-
Süreçlerin ve iÅŸ akışının tasarlanması,
-
Yönetmeliklerin, kuralların, formların / ÅŸablonların hazırlanması,
-
Organizasyon şemalarının hazırlanması,
-
Ä°ÅŸ üzerinde eÄŸitim, koçluk, geçici yönetim temini
bottom of page