top of page
Müşteri İşlevlerini / Departmanlarını Kurma / Geliştirme Danışmanlığı
Müşteriler Organizasyonu İçindeki,
-
Sözleşme Yönetimi,
-
Risk ve sigorta yönetimi,
-
İhale yönetimi
-
Proje Yönetimi,
-
Satın Alma, İkmal, tedarikçi kalite yönetimi, tedarikçi geliştirilmesi,
Fonksiyonlarının / departmanların kurulması ve / veya geliştirilmesi için
aşağıdaki ve benzeri danışmanlık hizmetlerini veriyoruz:
-
Görevlerin, hedeflerin ve performans kriterlerinin tanımlanması,
-
Süreçlerin ve iş akışının tasarlanması,
-
Yönetmeliklerin, kuralların, formların / şablonların hazırlanması,
-
Organizasyon şemalarının hazırlanması,
-
İş üzerinde eğitim, koçluk, geçici yönetim temini
bottom of page