top of page

MüÅŸteri Ä°ÅŸlevlerini / Departmanlarını Kurma / GeliÅŸtirme Danışmanlığı


MüÅŸteriler Organizasyonu Ä°çindeki, 

​

  • SözleÅŸme Yönetimi,

  • Risk ve sigorta yönetimi,

  • Ä°hale yönetimi

  • Proje Yönetimi,

  • Satın Alma, Ä°kmal, tedarikçi kalite yönetimi, tedarikçi geliÅŸtirilmesi, 

 

Fonksiyonlarının / departmanların kurulması ve / veya geliÅŸtirilmesi için

aşağıdaki ve benzeri danışmanlık hizmetlerini veriyoruz:

​

  • Görevlerin, hedeflerin ve performans kriterlerinin tanımlanması,

  • Süreçlerin ve iÅŸ akışının tasarlanması,

  • Yönetmeliklerin, kuralların, formların / ÅŸablonların hazırlanması,

  • Organizasyon ÅŸemalarının hazırlanması, 

  • Ä°ÅŸ üzerinde eÄŸitim, koçluk, geçici yönetim temini

bottom of page